از گذشته تا ادامه

آدم است دیگر، گاهی دلش می خواد بنویسد

از گذشته تا ادامه

آدم است دیگر، گاهی دلش می خواد بنویسد

نه به خاطر دارم چگونه از یکدیگر خداحافظی کردیم، نه این که چگونه در نور چراغی که روی سقف می درخشید و در سکوتی که روحم را می خراشید، تنها ماندم.

من عاشق همه آدم های آدمم

سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۳۸ ب.ظ

بعضی آدمها خیلی آدم اند. خیلی بیشتر از معمول این روزگار. آنقدر که به خودت، به این روزها، به این شهر، به این مردم مدام و مکرر شک می کنی. آنقدر خالص و عجیب اند که یک چیزی توی قلبت جابجا می شود انگار. یک چیزی که گم شده است و گاهی گداری یکی بیدارش می کند. بعضی آدمها خیلی خوبند،‌آنقدر که دلت می خواهد بنشینی و همه غصه ها و خنده هایت را ، همه آرامش و زندگی ات را فدایشان کنی. دلت می خواهد بنشینی و نگاهشان کنی تا دلت خنک شود. بعضی آدمها آنقدر آدمند که همه بدی ها را از یادت می برند. 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۹/۱۹
  • ۳۶۳ نمایش
  • مسعود رستمی

نظرات (۲)

واقعا!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
بلی
اوه خدای من مسعود راست میگی
چند تاشون نام ببر من بشناسمشون
حالا بچه خودت کجای کاری فکر کن!
پاسخ:
تاحالا از من دروغ شنیدی؟؟؟
الان حضور ذهن ندارم :D ولی مطمئنم هستن همچین ادمایی

خودم خیلی عقبم از این قافله، ولی دارم سعی می کنم خودمو برسونم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی