از گذشته تا ادامه

آدم است دیگر، گاهی دلش می خواد بنویسد

از گذشته تا ادامه

آدم است دیگر، گاهی دلش می خواد بنویسد

نه به خاطر دارم چگونه از یکدیگر خداحافظی کردیم، نه این که چگونه در نور چراغی که روی سقف می درخشید و در سکوتی که روحم را می خراشید، تنها ماندم.

به سوی تو...

چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۲۹ ب.ظ


به سوی تو، به شوق روی تو


به طرف کوی تو

سپیده دم آیم

مگر تو را جویم

بگو کجایی؟





نشان تو گه از زمین گاهی

ز آسمان جویم

ببین چه بی پروا

ره تو می پویم

بگو کجایی.....



کی رود رخ ماهت از نظرم

به غیر نامت کی نام دگر ببرم

اگر تو را جویم

حدیث دل گویم

بگو کجایی؟



به دست تو دادم

دل پریشانم

دگر چه خواهی

فتاده ام از پا

بگو که از جانم

دگر چه خواهی



یکدم از خیال من

نمی روی ای غزال من

دگر چه پرسی ز حال من



تا هستم من

اسیر کوی توام

به آرزوی توام

اگر تو را جویم

حدیث دل گویم

بگو کجایی؟



به دست تو دادم

دل پریشانم

دگر چه خواهی

فتاده ام از پا

بگو که از جانم

دگر چه خواهی


ترانهء تیتراژ پایانی سریال اوّلین شب آرامش 


برای دانلود کلیک کنید


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۸/۰۱
  • ۵۲۶ نمایش
  • مسعود رستمی

نظرات (۳)

تو خود بگو
سرزمین نگاهت را بر کدامین گسل بنا کرده ای
که اینگونه شب و روز
دلم در حال لرزیدن است....
قدیما رقابت عشقی نهایت بین 3نفر بودکه یکی پیروز میشد !!! الان باید با کل افراد عضو فیسبوک و یاهو و توئیترو گوگل پلاس و همکلاسی های دانشگاه طرف و همکاراشو فامیلاش و در و همسایه وولگردای خیابون رقابت کنی

مادامی که تلخی زندگی دیگران را شیرین می کنی، بدان که زندگی می کنی . . .

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی