از گذشته تا ادامه

آدم است دیگر، گاهی دلش می خواد بنویسد

از گذشته تا ادامه

آدم است دیگر، گاهی دلش می خواد بنویسد

نه به خاطر دارم چگونه از یکدیگر خداحافظی کردیم، نه این که چگونه در نور چراغی که روی سقف می درخشید و در سکوتی که روحم را می خراشید، تنها ماندم.

به جرم جدایی

جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۱۵ ب.ظ

مجازات می شم به جرم جدایی

کجایی که بغضم داره سنگ می شه


الان چند وقته چشاتو ندیدم

عزیزم نمی گی دلم تنگ می شه؟


جهان خیس می شه تو چشمای خشکم

دلم تنگ می شه واسه خنده هامون


یه جوری بهِت دل سپردم که گاهی

دلم تنگ می شه واسه هردوتامون


هوا حال می ده واسه گریه کردن

شبه و خیابونا غرق سکوته


چقدر باشکوهه همین گریه وقتی

تصور کنی که خدا رو به روته


هوا حال می ده واسه بی قراری

که یک لحظه بغضت رو تنها نذاری


که آروم بشینی یه گوشه بمونی

که یادت بیاری اونو نداری


به هم ریختم مثل دریا،زمانی

که موجو به کامِ خودش زهر کرده


به هم ریختم مثل آتش فشانی

که با هر چی غیر از خودش قهر کرده


می گن عاشقا بارونو دوست دارن

ولی من یه چیزی رو هیچ وقت نگفتم


چه بارون بباره،چه بارون نباره

با هر اتفاقی به یادت میفتم


پویا بیاتی

خواننده: پویا بیاتی

از اینجا دانلود کنید

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۶/۰۱
  • ۴۷۲ نمایش
  • مسعود رستمی

نظرات (۱)

مررسی قشنگ بود
پاسخ:
خواهش :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی