از گذشته تا ادامه

آدم است دیگر، گاهی دلش می خواد بنویسد

از گذشته تا ادامه

آدم است دیگر، گاهی دلش می خواد بنویسد

نه به خاطر دارم چگونه از یکدیگر خداحافظی کردیم، نه این که چگونه در نور چراغی که روی سقف می درخشید و در سکوتی که روحم را می خراشید، تنها ماندم.

واژه ها...

دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۱۱ ب.ظ


چند وقتی هست که دغدغه های جدیدی پیدا کردم، دنبال یه سبک زندگی هستم، یه سبک زندگی که با فرهنگ و دینم همخونی داشته باشه و همزمان بتونه با شرایط اجتماعی کشورم همخونی داشته باشه


و البته دارم به واژه ها هم فکر می کنم، چند روزی میشه که مفهموم "تقوی" رو دارم جستجو می کنم و هرچی بیشتر تو سطح جامعه دنبالش میگردم، کمتر پیداش می کنم، تاسف برانگیزه

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۴/۰۲
  • ۴۱۱ نمایش
  • مسعود رستمی

نظرات (۱)

جناب

گشتیم نبود نگرد نیست !!
پاسخ:
حداقل خودم که می تونم داشته باشم، البته کار ساده ای نیست ولی فکر می کنم بتونم انجامش بدم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی