از گذشته تا ادامه

آدم است دیگر، گاهی دلش می خواد بنویسد

از گذشته تا ادامه

آدم است دیگر، گاهی دلش می خواد بنویسد

نه به خاطر دارم چگونه از یکدیگر خداحافظی کردیم، نه این که چگونه در نور چراغی که روی سقف می درخشید و در سکوتی که روحم را می خراشید، تنها ماندم.

من رفتم

دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۷ ق.ظ

من رفتم

بی خبر

قبل از آمدنت

تا بدانی

گاهی

دیر رسیدن

کم از نرسیدن ندارد

من رفتم

و می دانم

روزی 

عاشقانه سراغم را خواهی گرفت

روزی که خیلی دیر است

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۷/۰۸
  • ۵۶۷ نمایش
  • مسعود رستمی

نظرات (۲)

عضی از حرف ها را نباید زد
بعضی از حرف ها را نباید خورد
بیچاره دل
چه میکشد میان این همه زد و خورد....
پاسخ:
حرف های زیادی برای گفتن دارم
اما از حرف زدن خیری ندیده ام
  • رضاعلی نوروزی
  • سلام بابا احساس!!!!
    خیلی جدی نگیر
    کل زندگی یه صحنه است که بعدها خواهی فهمید خیلی هم جدی نبود یه شوخی که ادما جدی گرفتنش
    تو هم حساس نشو
    جدی نگیر
    دیر امدن بعضی وقتها خوبه حکمتی داره یا شایدم توجیهی!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی