از گذشته تا ادامه

آدم است دیگر، گاهی دلش می خواد بنویسد

از گذشته تا ادامه

آدم است دیگر، گاهی دلش می خواد بنویسد

نه به خاطر دارم چگونه از یکدیگر خداحافظی کردیم، نه این که چگونه در نور چراغی که روی سقف می درخشید و در سکوتی که روحم را می خراشید، تنها ماندم.

با من حرف بزن

دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۴۹ ب.ظ


با من حرف بزن

با من حرف بزن

با نگاهت، با انگشتانت، وقتی که دستانم را میگیری

با من حرف بزن

با اخم، با صدای گرفته، با درد

با من حرف بزن

با شادی،‌ شیطنت، مهربانی

با من حرف بزن

با داد و فریاد، شلوغ کن، سر و صدا به راه بیانداز

با من حرف بزن

آرام و با متانت، با یک لبخند زیبا

با من حرف بزن

 سرد و بی جان، گله کن از آنچه گذشته

با من حرف بزن

خیال بافی کن، غزقم کن در یک رویای شیرین

با من حرف بزن

سرت را روی شانه ام بگذار، غوغا به پا کن

با من حرف بزن

دنیا را حقیر کن پیش چشمانم، بزرگ باش

با من حرف بزن

از یک ایده، از یک فکر بکر

بیا یک زبان تازه اختراع کنیم

زبانی که به کلمه و کتاب نیازی ندارد

زبانی که زبانش تویی و گوشش من

زبانی که فقط من می دانم

که فقط تو می دانی

با من حرف بزن

حتی با یک نگاه

حتی با یک لبخند



  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۳/۰۶
  • ۴۲۶ نمایش
  • مسعود رستمی

نظرات (۳)

  • سید مسعود غفاریان
  • سلام آقا مسعود

    می بینم که زدی تو خط شعر و نویسندگی!

    امیدوارم هرجا هستی موفق باشی

    یا علی

    پاسخ:
    سلام مسعود جان

    مرسی که سر زدی، خوشحال شدم

    منم برات آرزوی موفقیت دارم رفیق

    علی یارت
    سلام اقا مسعود
    خوب هستین؟
    به وبلاگ منم سربزنید
    پاسخ:
    سلام نادیا خانم، ممنون
    خیلی خوش اومدید، حتما سر میزنم :)
  • فرزاد صادقی
  • سلام مسعودجان خوبی؟
    یاد گذشته ها افتادم دبیرستان و داستان های خودش.
    امیدوارم همیشه و همه جا موفق باشی.
    پاسخ:
    سلام فرزاد جان
    فدای همه ی رفقای مشتی و گل دبیرستان که دیگه مثلشون پیدا نمیشه
    منم برات آرزوی موفقیت دارم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی